merveklyc Kızlar merhaba 8+3 günlük hamileyim dünden beri adet sancısı gibi ağrım var dikkat ettim günüm gelmiş böyle bişey olabilir mi normal mi?
Denizin merveklyc evet duymuştuk yazan çok oluyordu adet tarihinde hamile ise aynı belirtileri gösteriyormuş
MerveKaya38 merveklyc benimde oldu canım sol kasığım belim kötüydü baya Dr dinlen bol su iç fitilini al dedi 6 gün sürdü sonra geçti canım sabırlı olalım bide stres yapma.
merveklyc Busra34gms Normalde ağrım oluyordu ama bu seferki resmen o zamanki ağrım kötü bişey olmasında insallah ağrı önemli değil ☺️
Busra34gms merveklyc çok dayanılmaz bi ağrın ve kanaman olmadığı sürece korkma canım gebelikte bel kasık ağrısı yaşanıyor rahim büyüdükçe ama dayanamayacağn derece geçmeyen bi ağrın olursa mutlaka doktora git ihmal etme
masallarin merveklyc 9 haftaligim gectigimz hafta ayni sancilari bnde yasadim ilk 3 ay regl donemlernde olurmus