tgbktszdmr 6 buçuk aylık hamileyim arkadaşlar. Baya bi yanıyor midem direndim içmemek için ama bi sıkıntı olur mu bu aylardan sonra gavıscon kullanmak
Annem1 tgbktszdmr doktorunuz verdi ise kullanabilirsiniz. Ama doktora danışmadan kullanmayın derim. Banada rennie vermişti.
Busra34gms tgbktszdmr gaviscon kana karışmadığı için içilebiliyormus canım yemeklerden sonra 1 tatlı kaşığı içiyorum rahatlatıyor ama sadece yemeklerden sonra tüketmeye çalış
tkrj19 tgbktszdmr ben uzun süredir kullanıyorum pembe olanı memnunum yanmayı hemen geçiriyor doktorum da bişi demdi
rukzey tgbktszdmr midede gaz oluyorsa eğer sakız da çiğnemek iyi geliyor. Naneli sakız hem mide bulantısına da iyi geliyor. Aklınızda olsun.
rukzey tgbktszdmr gaviscon zararı yok. Ben double action olan en üst modelini kullanıyorum. Resmen kafama dikiyorum şişeyi. Hamileyken 2 kez mide kanaması geçirdikten sonra başımın tacı GAVİSCON DOUBLE ACTİON. ❤️