Kızlar kürtajdan sonra yaklaşık 10 aydır deniyoruz ay sonun da hep hayal kırıklığına uğruyordum. Kontrollerimiz testlerimiz hepsi temiz çıktı çok şükür ama Allah nasip etmeyince olmuyor. Normalde adetim düzensizdir 2 ay 30 günde bir oluyorsam 3 ay 28 günde bir oluyorum sabit bir günüm yok. Bu ay çok umutluydum ilk gebeliğimle karşılaştırırsam bütün belirtilerim vardı. Bulantı,baş dönmesi, tiksinti, şişkinlik vs ve pazar günü sabah idrardan sonra temizlenirken peçeteye akıntıyla beraber açık pembe kırmızı gibi bir leke geldi ama çok az ilk başta önemsemedim sivilce ya da yara flan oldu o kanadı sandım gün içinde gelmedi akşam yatarken son kez gittim yine aynı şekilde bu sefer daha az geldi yerleşme kanamasından şüphelendim ve de öyle olduğuna eminim burada yazılanlar internetten yazılanları hep okudum ve hepsine uyuyordu aradan 2 gün geçti yani bugün normal kaset test yaptım negatifti . Bu arada bu ay 28 döngüde olursa adetime 4 gün var, 30.göngüde olursa 6 gün var sizce gebelik olsa çıkarmıydı yoksa erken mi yaptım? Uzun oldu hakkınızı helal edin net bir şekilde yazmak istedim.