Birmelekannesi17 14+3 haftalık hamileyim. Bgun 13.30 gbi aniden aşırı kanamam oldu bebek şuan iyi. Doktor hastaneye yatırdı. Dualarınıza talibim biz annelerin duaları kabul olur. Rabbim hepimizin evladını bize bağışlasın..
masallarin Birmelekannesi17 kanama ndn olms acaba acikladilarmi sebebini cok gcms olsn isllh bse olmaz
Saliha_123 Birmelekannesi17 amin 🙏 Allah yavrunuzu size bağışlasın 🙏 herkesin yavrusunu korusun inşallah 🙏
Birmelekannesi17 Damlaltinay Allah razı olsun rabbim sizlerinde evladını kötülüklerden korusun ilk gününüzde karsiniza gelsin inşallah 🙏
multefit Birmelekannesi17 Allah evladini sana bağışlasın guzel anne 🤲🏻 Sağ salim hastaneden evinize sicak yataginiza dönüp gülümseyerek bebeğinize dokunarak uyursunuz insallah Rabbim yardımcın olsun
Madeleine Birmelekannesi17 tam aynı haftada benim de çok kanamam olmuştu 1 hafta kadar sürdü ama bebekte hiçbişey yoktu sadece plesentayla alakalı bi konu, sonra zaten plesenta da yukarı çıktı sorun kalmadı🥰 umarım sizin de öyle olur🙏🙏