Sayeninannesi Normal de şekeriniz yok diyelim ama hamilelik şekeri diye bir şey var yani bence yaptırın bu şekilde bebeğini kaybeden çok kişinin hikayesini okudum burda şeker testi yaptırmanın neyi zararlı olabilir bir problem yoksa normal devam ediyorsunuz ama problem çıkarsa tedavi ediliyorsunuz takip ediliyorsunuz bunun neyi kötü olabilir ki