11+5 hamileyim bebeğimin gelişimi iki gün geriden geliyo normalde bugün 12+0 olması gerikiyo. Bugün kontröle gittim ense kalınlığı 2.8mm dedi, haftana göre biraz yüksek deyip perinatolojiye yinlendirdi. İki düşüğümden sonra oldu bebeğim ve çok tedirginim lütfen bana yardım edin 🙏🙁