Sumoss Ilk gebeligim 19+5 hala hareket hissetmiyorum normal mi ? Arada bir pıt pıt gibi bisiler atiyor ama cok nadir
Frdglp Sumoss ben biraz erken hissetmistim ama senin hissetmemende normaldir canim kardesim 23.haftalarda hissettigini soyluyodu belki senin bebisin uykuyu daha cok seven hareketli bi minnostur🌼saglikla gelsin bebisler🤲
elediyebiri Sumoss Cok normal. O pit pitlarin ardindan zaten Diger hareketler geliyor. Benim de Ilk hamileligim Ama 15. haftada pit pit 16. haftasonuna dogru hareketleri hissettim. 18. haftadan itibaren Esim de hissetmeye basladi cünkü artik oynadiginda karnimda dalgalanmalar görünüyordu. Simdi 20+4teyiz. Sabahtan beri kipir kipir.
OzgeSahin2 Sumoss aslinda o pit pit damar atmasi gibi hissettigin sey bebek hareketi biraz kucuk annesi sadece
elediyebiri Sumoss en gec 2 haftaya her seyi hissedersin sakin korkma. 24. haftada yeni hissetmeye baslayanlar var.
Sumoss OzgeSahin2 evet ama onuda cok nadir hiissediyorum canim ara ara en son 17 hafta iken gittim iyiydi sukur ben biraz sabirsizim galiba 🤦♀️
NarminAmirli Sumoss 22.haftadayım,ben de sizin gibi her hafta endise yapiyordum neden hiss etmiyorum diye,ama sonucta her kesde farkli😕 yeni yeni hiss ediyorum ben de🤗artik karnimda dalgalanma gibi gozukuyo😁cok tatlı 🥰inşAllah yakin zamanda sen de hiss edersin🙏🏻