2kusunannesi Merhaba kızlar bir oğlum var 2 yaşında sürpriz bebişimin cinsiyetini de 18.hafta sonra öğrendim 😄 prensime Prenses geliyor hayırlısıyla 🥰
Tugcek33 2kusunannesi maşallah ya ne güzel bir erkek bir kız🧿 sağlıkla gelsin🥰 bende çok merak ediyorum acaba ikizlerimin cinsiyeti ne olacak🙈
Esra_80_ Tugcek33 bende merak ediyorum ya haftaya 14 haftalık olucam inşallah kısa sürede öğreniriz kontrole gidicem inşallah öğrenmiş olurum😍
Tugcek33 Esra_80_ AA sizinde mi ikiz sağlıkla gelsinler🥰 inşallah ya öğreniriz hayırlısıyla yeter ki sağlıklı olsunlar🤲🏻
Esra_80_ Tugcek33 yok ikiz değiller canım 🥰haftaya ögrenecem inşallah 14. Haftalık olduğumda 🤗tabi izin verirse bebişim
2kusunannesi plakayerli yok maaleeef kesin olsun öyle söyleriz deyip geçiştirdiler hep sonunda yine özelde öğrendim
plakayerli 2kusunannesi ben de 16’dayım da hala söylemediler o yüzden merak ettim. 18’de randevum var bakalım hayırlısı :)