Gurbetkusuu06 canım kımse lınc etmek ıcın beklemıyor burda sadece hamılelıgını kabul edemeyenlere ozaman korunmuyormuydun bukdr ıstemıyorduysan denılıyor ıkısı farklı seyler, sole solıyım kızım 2 yasında suan 3 aylık hamıleyım cok kılo veremeden yıne hamıle kaldım belkı onunda etkısı var bıde ıc karnım cok genıs degıl smdıden dıkıslerımde aniden acılar oluyor doktor erken dedı ama olabılıyor kılo kontrolu onemlı olucaktır.
ıkıncı seseryan dıkısı farklı bı yerden
ıyılesme surecı benm mantıgıma gore darklı bı yerden oldugu ıcın daha zor gecıyor ıkıncıde dıye dusunmuyorum ama ıkıncı sezeryanlılar cevremde hep daha zor oldugunu soledı ama bence buda bızım algımızla alakalıdır herseyın ıkıncısı daha zordur daha bılımclı olmakla alakalı olabılır..