DuyguMustafa Kalp atışı kaçinci haftada belli olur 7 inci haftamdayım yarın doktora gidicem duyabilir miyim
Denizin DuyguMustafa canım inşallah duyacaksın bol dua et haberlerini bekliyoruz , ben 6w6d likken gördüm 6w1d kalp atışıda varmış yeni oluşuyormuş , son adet tarihim başlangıcım 31 ekim , 18.12 de gittim doktora
BegumIscanTunc DuyguMustafa 5+2 de keseyi gördüm 6+3 bebek ve kalp atışını duydum ama bu kişiden kişiye farklılık gösteriyor duyarsın hayırlısıyla İnşallah
DuyguMustafa BegumIscanTunc irorkay ben geçen hafta gittim ekranda görmüştüm inşallah yarın duymak nasip olur
DuyguMustafa Denizin çok teşekkür ederim canım 6 haftalık ken ekranda gördüm inşallah yarın duymak nasip olur
Ayse2011 DuyguMustafa ben bugün gittim burdaki hesabıma göre 6+1 ama doktor 6+3 oldugunu söyledi 3 gün önce kalp atmaya başlamıs dedi yani 6 haftada başlamıs oluyor eger cihazlar yeniyse dıyulabiliyormuş biz duyduk 🙂
Sabihanur1 Ayse2011😍yaa ne güzel 😍 son adet 9 kasım galiba benimde 10 kasım🙈bende cuma gidicem inşallah duyarım
Elif-yener1 Sabihanur1 merhabalar benimde 10 kasım son adet tarihim benimde yarin randevum var umarım duyarım bende belirtileriniz varmı benim ikinci gebeliğim bunda daha belirtilerim başlamadı
Ayse2011 Sabihanur1 😁 benim doktor kendisi dedi çekte eşinde dinlesin diye çok tatlı bir doktorum var ama bazışarı müsade etmeyede bilir. Ben kızımla gittim içeri eşim çalısıyor diye çektik yani
Sabihanur1 Ayse2011 yaa ne güzel bende diyecegim benim doktorumda çok kibar bi hanım bişey demez gibi geliyor. Eşime süpriz yapmak istiyorum kızıma demedim önceden saglıksız bir gebelik oldu üzülmesini istemiyorum.herşey yolunda giderse götüreceğim bir sonraki muayeneye onuda🥰
Sabihanur1 Ayse2011 ilk hamilelik çok farklı gerçekten ama 2.de öyle ve 8 yıl geçti üstünden insan unutuyor heycan yine aynı😅