bltern1 yok değilim.. prolaktin sınırda ve bu hamile.kalmaya engel.oluyormus. troid e bakmamıştı onu da isticem doktorumdan bi.yukseklil.varsa tedavi olmalıyım.hamile.olup troisi çıkanlarda da tedavi ölüyormuş.yeni öğrendim.olmaz ise zeka geriliği.oluyormus cocukta.cocuk sahibi olmak istiyoruz ve kontrol e gitmiştim bilinçli ilerlemekte fayda var