zgeGrbzel Tansiyonum cok yükseldigi icin erken doğumum olucak bugun hastaneye yatısım yapıldı yarın öglen doğuma alınıcam🤭birer ayetel kursi okurmusunuz sağ sağlım beneğimi kucagıma alim🙏🙏 ismim özge 🙏🙏
dilek1 zgeGrbzel Okudum canım Rabbim yardımcın olsun inşallah yavrunu alırsın kucağına hayırlısınla 🙏🏻✨
Gbaslanbay zgeGrbzel okudum canım Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Ne kadar bebeğin kilosu falan doğum şeklin sezeryan olucak herhalde özelde mi olucak sın?
umutyigit zgeGrbzel okudum bende Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏. Yanlış anlamazsanız tansiyonunuz birden mi yükseldi neden yükselmiş
zgeGrbzel umutyigit 2 haftadır yğksek cıkıyodu ilac kullanıyodum ama bu arada idrarda proteinimde yükselmeye basladı artk tehlıkelı olmaya baslayınca doktorum yatırdı hastaneye 😱
umutyigit zgeGrbzel anladım Rabbım yardımcınız olsun erken Bi haftada değilsiniz sorunsuz olur Allahın izniyle üzülmeyin 😊
MuratZeynepDiner zgeGrbzel bende 36 haftalık hamileyim doktor nstede bebegn hareketlerni begenmyorum dedi.serumdan sonra biraz düzeldi.yarın tekrar gtcm muhtemelen doğum olck 36 dan sonra premetüre sınırını aştığı için problem olmaz dedi
Yenianne17 zgeGrbzel bende yarın alıcam yavrumu kucağıma inşallah rabbim sağlıcakla almamızı nasip etsin inşallah 😊
Yusufveannesi zgeGrbzel canım Bnde 36 haftalıgım bnm de bu aralar tansiyonum bi düşüyo bi yükseliyo 😬 ama doktora daha gitmedim gidicem pazartesi şimdi bni de korkttun tansiyonla ilgili olunca 😬 allahım sağsalim kucağına almayı nasip etsin canım 😘
zgeGrbzel Yusufveannesi hemen gidin bmde hiç ertelemyin idrarada baktırın protein yükselmesi tansiyonu yükseltiyomus
goncatayfun tabiki ederiz. allah yardimciniz olsun bende 36 dayım bu gün doktorum bebeğin gelişimi yavasladi alabiliriz haftaya dedi de kilosu nasıl sizinkinin acaba birde kızmı erkek mi
zgeGrbzel Vallaa dikkat edin tansıyon yükselmesi iyi deglmiş benek icinde gebelık zehirlenmesi onun yüğzğnden oluorms ihmal etmeyin hiç 🙇🏻♀️