MerveKaya38 NefesDeniz aynen bende ev yoğurdu yiyorum hiç hazır birsy alıp yemedm evde kendim yapıyorum bide kefir icinler varmış kabızlık için onuda hiç içmedim evdede nasıl yapılıyor bilmiyorum da 😂
NefesDeniz MerveKaya38 Kefiri bende içmedim hiç aslında annem ve ablam evde kefir yapıyorlar çokta faydaylıymış ama ev yoğurdu çok yiyorum diye bulaşmadım. Tadına bi bakmıştım kefirin pek bi hoşum gelmemişti😂
[silindi] Mom0101 sadece esimle paylasabildigim bir hayal, yaza covid sakinler yeni sikintilar cikmazsa bebegi sirtimiza atip Almanya’ya gitmek 🙊 ailelerimize soylersek kafayi yemissiniz derler diye henuz paylasamadik kimseyle
Catpower Artik cogu doktor inek sutu vs icmememiz kanaatinde. Her canlinin sutu kendi yavrusuna ozeldire dondu fikirler. Peynir, kefir, ayran, yogurt daha cok kalsiyuma sahip uzmeyin kendinizi 🤗
Oysul [silindi] aynen öyle artik alisttim kalp kırmaktansa bir bardak sut daha iyidir deyip içmeye devam 😅😅
Mom0101 [silindi] ay ben de cesaret edemem yurtdısına yalan yok. Ama bi otele gitmek hayalim özgürce denize girmek korkmadan😢 her sey dahile tabi🤣 biraz tatile ihtiyacim var bu sene hiç gidemedim malum bebekle deniz zevkli olur tabi covid olmazsa
Mom0101 [silindi] yalnız yorumları okudum ne cok bilmeyen var. Artık dizilerde bile konusu geçiyo geçen masumlar apartmanında inci süt zararlı dedi dedesine mesela şaşırdım. Keske bizde bu kdr cok sey bilmese miydik daha mutlu olurduk😂
Mom0101 Dilara12 o kdr sey yazdık yine ictin mi bravo😂 masumlar apartmanında bile inci dedesine her gece bize süt icirdin ama zararlı dedi dedesi de kim demis sütten yararlı bisey mi var dedi. İnci de doktorlar beslenme uzmanları herkes dedi. Artık dizilerde bile bahsediliyor yahu
Eerrennn_ MerveKaya38 neden icmemeliymişsinki? Süt kadar saglıklı birşeymi var. İcmelisin kesinlikle bebegede cok güzel kilo aldırıyor
Mom0101 Eerrennn_ son araştırmaları okuyun derim doktorları takip edin. İnstagramda izmircocukdoktoru, saglikliyasiyoruz gibi bir sürü sayfalar var makaleler var inek sütü iyi falan değil
Tugcekkkkk Dilara12 a101 den keçi boynuzu tozu almıştım onu atıyorum. Nesguik gibi güzel oluyor. Yine de içemezsin yoğurt ye.