Kızlar 24 haftalığım gece acilden sağ boşluğum ağrıyor diye gittim böbrek büyümesi dediler kültür yapıldı sonuç 3 gün sonra çıkıcak böbrek büyümeye devam ederse katedral takılacağıni söylediler endişeliyim ve çok ağrım var başına gelen varmı ağrısına ne iyi gelir yardımcı olur musunuz