DiplomaliEvHanimi Kızlar eşim yanimda olmak istiyorda refakatçi olarak erkek aliniyomu. Kaynanam yas olarak yasaga drnk geliyorda ??? 39+3 oluyorum yarına ve doktorla konusup suni istiyecem acaba kabul edermi haftasonu olmadan yatisim olurmu????
DiplomaliEvHanimi Fazis . Bende normal bekliyorum ama esim tam 40. Hafta aksami is geregi donecek 1 hafta kalip gelecek ama o 1 haftada dogm olur diye korkuyoz ailesi burda ama biz baska ev tuttuk sobali ve koyde olduklarindan gel git ilgilen shir hastaneside uzak nasıl olacak hiic bilmiyorum yaa 😏 suan sıkışıgiz bu yuzden sehir hastanesinde yapcam ama suni 41 den aşağı vermiyecekmis ozele gitsek bu hafta alirlar ama istesek verirlerde cunku cuma 1 cm acilmam ve yumusamam baslamisti 😔😔
Fazis Anladım canım çünkü tahmin edersin ki suni sancı normal sancın gibi olmuyor kim ne derse desin ben aldım suni ama 41+5te mecburen verip doğumu başlattılar o zamana kadar hep bekledik o yüzden sordum Rabbim kolaylık versin inşallah Tek avazda kurtarsın 🙏🏽
DiplomaliEvHanimi Fazis amin canim iste bazen mcbur olabiliyo insan yanimda olamuyack evde tek olacam
DiplomaliEvHanimi Bernahasan galiba doktordan doktora degisiyo ben simdilik bi aksilik olmazsa Gönül erkan’a dusunuyom 3000 ama %10 askeriye indirimi ile 2700 e geliomus yanlis hatırlamıyorsam