Mlkrfk merhabalar benm arkadaşım ile aramda 4 hafta var o benden önde. Geçen ay devlette detaylı ultrasonda doktor ona da kalbinde pırıltı var diyip riskli gebelik bölümüne yönlendirdi. Orda da kızı korkutmuşlar karnından sıvı almamız gerek ikili üçlü taramanız var mı demişler. Arkadaşın doktoru da kan aldırmış tüm testlerini onay veriyorum merak etme demiş ama sıradan kan tahlili yaptırmış bir öğrendik ki doktoru ne ikili yaptırmış ne üçlü tarama yaptırmış. Yani cocukta ne olduğu belli değil iyice korktu mahvoldu. Sonra benm özelde ki klinikteki dotkrouma gittik beraber doktorum dedi ki TEK BAŞINA BİŞEY İFADE ETMİYOR EĞER BU PARILTIDAN BÖBREKTE CİĞERDE BEYİNDE DE BİRDEN FAZLA YERDE GÖRSEYDİK KORKARDIK AMA BEBEK GAYET SAĞLIKLI dedi. Detaylıca inceledi bebek sağa sağlam gerildik yok haftası haftasına uyumlu cıktı. İçi rahat etsin dye 4 lü tarama testi istedi. Aslında gerek yok 4 lü ye boş yere paranız gidicek ama içiniz rahat olsun dye yaptıralım dedi. Temiz cıktı sonucu su an 27 hafta hamile. Gayet iyi kızı. O yuzdn hiç, korkmayın boş yere gunleribizi mahvartmeyin. Sevgiyle kalın sağ sağlim kucağınıza alın inşallah. Bende yarın gircem detaylıya