Herkese merhaba. Bugun doktor kontrolumde bebegimin kafasinin 4 hafta önde oldugu soylendi. Gebelik haftam 28+6 ama kafatasi 32 hafta cikti. Herhangi bir sivi birikimi gormedi. Yapisal olabilir emin olmak icin perinataloga git ve 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Benimle ayni durumda olan anneler var mi ? Cok endiseleniyorum