Damlaltinay Arkadaşlar 16 haftalık hamileyim. 8. Haftada toksoplazma testi yapıldı, daha önce hastalığı geçirmemişim. Evimde iki tane kedi var. İç dış parazitleri düzenli yapılmakta. Kedilerimi hunharca seviyorum. Bir sıkıntı yaşar mıyım ?
Surmika Damlaltinay benim de 2 kedim var ve ben de daha önce geçirmemişim. Garanti olsun diye kedilere de test yaptırdık onlar da negatif çıktı çok şükür. Siz de test yaptırın ufak bir kan alıyorlar aynı gebelik testi gibi. Kumuyla siz ilgilenmeyin. Ya da mecbursanız eldivenle temizleyin ve bol bol yıkayın. Bir de yaş mama vermeyin dedi veteriner hekim ayrıca iç dış aşıları da her ay yapılacakmış öyle söyledi. Ben de beraber uyuyorum kedilerimle ama tek fark eskiden çok öperdim artık öpmüyorum
psychologist Benimde kedim var beraber uyuyoruz bir sıkıntı yasamiyorum . Aşıları tamsa, dışarı çıkmıyorlarsa sorun olmaz bence
Damlaltinay psychologist birinin aşıları eksik ama onlar kendi hastalığı için lökemia vs. İç dış parazit tam ve dışarı çıkmıyorlar, yine de korktum.
Kbr92 Benim evimdede kedi var kedinin tuvaletini siz temizlemeyin sorun olcağını sanmıyorum aşılarınıda düzenli yaptırıyosanız sıkıntı yok .
Damlaltinay Surmika ben öpüyorum vallahi 😢 kuzum onu biliyorum ama tanesine 200 TL istediler birden fazla geldi ücreti