Busra3496 Merhaba kızlar bugün bebeğinin cinsiyetini öğrendik bir de plasentanın rahime yakın bir yerde olduğunu söyledi doktor 6. Aya kadar yukarıya cıkacağını söyledi ama yine de korktum böyle bir durum yaşayan var mı ?