Tugba1421 Bende bugün gittim 24+4 haftalık hamileyim yaptırmaya gerek yok dedi koronadan dolayı tokluk şekerine bakalım sıkıntı çıkarsa öyle yapalım şu dönemde hastanede uzun süre kalmayın dedi
Mertimm Tugba1421 O kadar doktora gittim hicbir doktor bana şeker yüklemesine gerek yok demedi inanın , bence bir doktorunuzu gözden geçirin ..
Tugba1421 Mertimm bilemiyorum canım zaten koronadan dolayı tam bi doktor tutturadim ama sonuçlarda da bişey çıkmadı çıkarsa yaparız demişti bilmiyorum ne yapicam
Serpil55 Krizantem_ kesinlikle katılıyorum benim yazacaklarımi yazmışsınız ben yaptırdım ve belirtilerim vardı zaten 2 aydır dikkat ediyorum beslenmeme yaotirmsaydim ve bebeğimi kaybetseydim o kadar üzülürdüm ki hala da korkuyorum ağzıma şekerimi çıkaracak bir lokma bile atmıyorum…
ozgeerbas alininannesiiiii sağlık ocağında yapıyolar mı canım şeker yüklemesi canım yoksa hastanede mi yaptırmak zorundayız
alininannesiiiii ozgeerbas ben sağlık ocağında yaptırdım zaten size ararlar aşı ve kontroller oluyor beni aramıştılar aile hekimimiz kimse orda da yapıyolar yani
ozgeerbas alininannesiiiii ben şuanda ailemin yanındayım istanbulda misafir olarak burdaki sağlık ocağında aşımı yapıyolar ama şeker yüklemesini yapmıyoruz hastanede yaptırmanız lazım sadece biz açlık tokluk şekerine bakıyoruz dedi. Bende kendi doktoruma sordum oda şeker yüklemesini öneriyorum hastanede yaptır dedi. Acaba istanbulda şeker yüklemesi için randevu almam gerekiyor onu bilmiyorum
MihricanA es-es1 Kendi doktoruna gideceksin o istek yapacak o sekilde kan vereceksin asla gereksiz degil aksine cok onemli bir test başkasında sıkıntı çıkmadı diye sizde de çıkmayacak anlamına gelmiyor hem bebeginizin hem kendi sağlığınız icin en önemli testlerden biri