Benim 14-15.haftalarda dayanılmaz baş ağrılarım olmuştu. Dayanamayıp sonunda hastaneye gittiğimde mecburi korona testi yapılmıştı ve parol serum alınca ağrılarım dindi. Doktorum da acil doktoru da zorlanırsam parol içebileceğimi söylemişlerdi. Bir kere fln içmişimdir, sonra olmadı çok şükür ama bir dönem oluyo sanırım herkeste