Derinsmom bende normal doğum diye gittim 8 cm açılmamda vardı ilk doğumum diye o kdar çok bağırdım Ferit beyin elini ittirdiö ki alttan muayene ederken bişeycikler demedi hatta sonra kontrole gittiğimde o gün size kötü davranmadım değil mi ben sabahları gergin olurum dedi 🤗 asıl siz kusura bakmayın dedim biz alışkınız dedi. Sonra bebeğin kalp atışları çok düştü içerde kakasını yemiş sezeryana aldılar beni hemen çok iyiydi odalar falanda güzeldi tek kişilikti ayrı bi para ödemedik