Boncukgiller003 2 yasa kadar kullanılmaz kesinlikle kullanana helall olsun. Bana annemler hediye olarak sepet beşik aldılar ilk bebeğimde ve rahatça yattığı dönem maks 5 aydır çünkü sonra ayağa kalkma başlıyor Cok dönüyorlar istemiyorlar yatağı en azından benim oğlum öyleydi. Çok şık çok güzel ama uzun vadeli değil bunu bilerek almak gerek