Burcuclb94 Sevgili anneler şiddetli kaşıntıyla hastaneye gittim karaciğer enzimlerim yüksek çıktı hastanede yatmam gerektiği söylendi benimle aynı problemi yaşayan varmı sizce ne yapmalıyım