Zeliiiss Canım inş bunlara gerek kalmadan sağlıklı bir gebelik geçirirsin. Ama ikisinden birini seçmek zorunda olursa bence kendin düşür ilaç flan kullanmadan bende kürtaj oldum 11 ay olucak hala hamile kalamadım herkesin bünyesi aynı değil tabi benden sonra kürtaj olanlar hemen hamile kaldılar. Özelle gidiyorsan hemen kürtaj diyorlar, kanamam başlayınca devlette gitmiştim acile oradaki doktor bana kalırsa kendin düşür daha sağlıklı olur demişti. Ama hiç bir belirtin yoksa bekle.