Ohaezgi her bebek farklı ikinci kez hamile kalınca anladım. İlk bebeğim 2450 gram doğmuştu. Ama zaten hastanelerde 2.5 kilo doğan, veya 4 kilo doğan bebekler farkın en büyük kanıtı. Benim bebeğim 3 aylıkken 4 kiloydu 😁 hastanede 4.5 kilo doğan bebek görmüştüm düşünsenize benimkinin 3 aylık hali önür bebeğin yenidoğan hali. Diyoruzya hani beş parmağın beşi bir değil diye. Varsın zayıf olsun. Yeterki sağlıklı olsun.