Kusmaların başlar hiç merak etme canım 😊 valla ben hiç kusamayan biriydim bizim ailede kusamama problemi var kolay kolay kusamayız 8 haftama kadar bulantı çektim anam 9.haftama girdim sadece sabahları bir kusma başladı 😊 hormonlar 9.haftada tavan yapıyor bilgin olsun kusmak iyidir valla rahatlatıyordu beni şahsen oh be diyordjm