N-K Tecrübeli anneler Sizdede kasık ağrısı varmı veya olmuşmuydu bende cok fena baskı yapıyor sol tarafım kötü ağriyor .. 36+5 deyim normalmi yoksa doktora gözükmelimiyim
kubra_c N-K bende de suan yarım saatten fazla devam ediyor aynı durum geçer diye uzandım bekliyorum ama endişeliyim bende bekleyeyim cevapları 24.haftamdayım umarım normaldir 🤲🏻
N-K kubra_c aynen canım ya bende 3 gündür var ama bugün daha şiddetli oldu normal diolar ama bukadar şiddetli normalmi anlamadım bekliyelim bakalm 🤷🏻♀️
kubra_c N-K sizin son haftalarınız en azından iyi beklemişsiniz üç gün benim daha çok erken olduğu için eğer geçmezse biraz daha doktoruma sorucam mutlaka