Htc31 Merhaba kızlar hamileyken çiğ köfte yiyen oldumu benim canım çok istiyor az bişi yesem sorun olurmuki çok az bı parca et koyulcak oda kaynar su döküp öle çektim eti
Mom092 Htc31 ben haftada bazen iki haftada bir yiyorum canim etli simdiye kadar bi sorun yaşamadım ama az olucak diyosun bisey olmaz çok yemessiinn benm annem eti icinde pisiirir resmen yogura yogura 😂😂
Ayseege6156 Htc31 canım çiğköftenin söktürücü özelliği olduğundan doktorlar pek önermiyor ama yinede az da olsa ara ara hepimiz yiyoruz 🙈 bi sorun olmadı şükür 30. Haftamdayım işk zamanlar özellikle baya tüketiyordum ama etli değil çiğ et zaten yenmiyor çiğköftenin içinde piştiği söyleniliyor ama yinede çiğ neticede zararı olabilir dikkatli ol
Sevilay_47 Htc31 canım valla ben hazır da yedim de evde yogurulmuşta hiç Bi sıkıntım olmadı sende yiyebilirsin ne olabilir ki 🙄
Emiss1108 Htc31 35+5 haftalığım şimdiye kadar 3 4 defa falan yemişimdir genelde gece canım çeker ve dayanamayıp arayıp eve istiyoruz 😂hatta en son geçen hafta yedim ama öyle abartacak şekil değil eşimle 1 buçuk porsiyon istiyoruz ben en fazla iki sıkım yiyorum sırf nefsimi kırmak için 😋ve etli yiyorum
Asyaayaz1 Haftada 2 3 kez yiyorum nerdeyse diğer gebeliğimde 9 ay yemiştim şimdi oğlumda çiğköfte delisi🤣
Writebirds Bende bişi sorucam saçma ama olsun şu magnumlar varya mini olanlar yesek olmaz mı ya şekeri çok mu yükseltir, eşim hasta olursun bu havada felan diyor ama aklımda heppp
alininannesiiiii Writebirds canın istiyosa ye bence bişey olmaz hiç çikolata yemiyomusun ben hergün yerim tatlı çikolata türleri yavaş yavaş ağzında ısıta ısıta ye bişey olmaz benim düşüncem
Duygus97 Writebirds benim kuzenim sürekli dondurma yiyordu benim canım da cornetto cekiyor bi fırsat bulup alamadım yiycem valla 1 kereden Bi şey olmaz inşallah
alininannesiiiii Etsiz çok yedim çok severim en son yediğimde mide yanması çok oldu artık yemiyorum midemi yaktığı için marulları falan özellikle tekrar yıkıyorum bunlara dikkat edin gerçek etle yapılmıyor dışarıda satılanlar
Writebirds alininannesiiiii hamileliğimi öğrendiğim zaman açlığım 97 çıkmıştı doktor çok yüksek dedi diyete başlattı yasakladı herşeyi bende o gün bugündür diyetteyim, yokluğu bilmiyorum çihaz vs al dedi ama pahalıyıd bende almadım bakalım şeker yüklemesi yapıldığında ne çıkıcak o zamana kadar bende dikkat edicem
alininannesiiiii Writebirds anladım ben yaptırdım şeker yüklemesi dikkat etmediğim halde çıkmadı şükür bende yiyorum valla tatlı benim zaafım vazgeçemem 🤦🏼♀️