Benimde suyum fazla daha önce erken doğum olduğu için rahime dikiş atıldı. Şimdide sürekli takipteyim hap kullanıyorum ilaç acalmasi için çok kez kan verildi şekere bakıldı ama şekerde çıkmadı içtiğim sudanda alakalı değilmiş sebep bulamadilar yalnız diyet yapıyorum hamur işi makarna pilav tavuk çikolata tarzı şeyler yemiyorum. Sebze ağırlıklı yemek yiyorum günde 1 tane sadece meyve yiyorum (meyve faydalı olduğu için sadece 1 tane) 20 haftalık iken çıktı su fazlalığı şuan 27 haftaligim ocağın 4 kontrol gidecem bakalım ☺️