Belinda uzmanliginizi nerede yaptiniz acaba sayin doktor! Cahillik, hadsizlik bu. 11 sene okuyor, yuzlerce binlerce hasta goruyor bu doktorlar, madem oyle kendi kendinize dogurun arkadas. Sıkisinca doktor yardim et, boyle bol keseden atarken bence boyle. Bilimin, dinin sencesi bencesi olmaz!