simyakaya78 2 gün arayla olan değerlerim 46, 113, en sonnn 393🌸 5 Gün ara verdik, yani bugun yine kan verdim 872? Sizce nasıl artısı düşmez demi?
Deletedmom15 simyakaya78 ilk üçünde gayet iyi artmıs ancak 300 den 5 gün sonra normal şartlarda şu anda 1800 2000 cıvarı olması gerekirdi
Zeliiiss simyakaya78 ben de ilk öğrendiğimde 3 gün geçmişti 246 çıkmıştı sonuç. Tam 1 hafta sonra tekrar yaptım 969 çıktı sonuç doktor bana değer çok düşük dedi en az 2 günde bir 2 katı artması lazım dedi boş gebelik olabileceğini kürtaj yapacağını söyledi bana. Biraz bekle doktora hemen gitme bende 1 hafta falan bekledim tekrar yarın gidicem inşallah güzel artar sonuçların benimkide artmış olur🌼
iremgun simyakaya78 son ölçümünüz pek olması gerektiği gibi değil sanki 2000 civarında olması gerekirdi ama tabi doktor değilim. Sadece okuduklarıma göre yorum yapıyorum ama inşallah 2 gün sonra 2 kat artar ve en yakın zamanda keseyi görürsünüz 🤲
simyakaya78 Deletedmom15 Hemşire kese 1 haftaya görünür dedi değer hakkında sadece birşey demedi zaten haftaya çağırdı uzman doktorum 😑
symslmz Son değerin düşük canım iki bin civarı olması gerekirdi ikigğn sonra bi tekrarla yine en az yuzde 60 artmış olması gerek