32+6yim açım doymuyorum diye agliyorum😁Hatta dün sabah esimi uyandırdım açım hadi kalk diye o da oyalandi kalkmadı bı türlü ben hızlı hızlı biseyler hazirlamaya çalışıyodum ağladım oturup açım anlamıyorsun diye benim de azıcık azalsa ya iştahım 🙄Bu arada kasılmalar için korkmayın kızlar ben pztesi gecesi acile gittim karnım çok sert diye nst bağladılar sancım çıkmadı korkma dedi ebe günde 20ye kadar da normal dedi çok sık olur dinlendigin halde geçmezse ağrılı olursa kork ama onun dışında normal hatta git gide cogalaacak dedi sizin belki farklıdır bilemem ama genel olarak bu şekilde bilgi verdi