Ebru2403 Ayssmom ne bilem kimisi zararlı diyor kimisi.bisey demiyor bende ne gibi zararı olabilirki sonuçta her yediğimiz şey %100 doğal olup faydalı değil diye dusunuyorum🤭
Ayssmom Ebru2403 sütü bardağa koyup içmektense gevrekle içiyoruz yiyoruz bence abartılacak bir zararı yok 😂
Haticekskn Ben iştahsizlik nedeniyle hicbir sey yiyemiyordum. Sadece nesquik yiyebiliyordum. Abartmamak sartiyla yiyebilirsin bence