Arkadaşlar 24.haftalık hamileyim, 13. Haftada gebelik kolestazı teşhisi konuldu, safra kesemde çamur başlangıcı vardı alt ast değerlerim de 100 civarındaydı, kullanmış olduğum folik asiti bıraktıktan sonra değerlerim düştü, ta ki 20.haftada tetanoz aşısı yaptırdıktan sonra değerlerim aşamalı olarak artmaya ve kaşıntı başladı, şu anda alt ast değerlerim 448 İle 200 olmuş, safra asidi testim de 36 çıkmış bu durumu yaşayan var mı, bu değer nasıl düşüyor hastaneye yatış fln yapılıyor mu?