38+1 im daha gün muaynem vardı kalp atışı nst vs her şey iyiydi. Ama bugün sanki çok az hareket ediyor. Sırt üstü yatınca hiç durmazdı karnım aşağı yukarı inerdi ama yok 😔 hatta hamile olduğumu Bi an unutup bir sürü iş yapmışım öyle bir boşluk 😔 napsam bilemedim