yaseminyaldiz anneler sizlerden bir ricam olacak çocuklarıma ne yaparsam yapayım doğru düzgün meyve falan yediremiyorum mecburen takviyelere basvurmak zorunda kalıyorum var mı böyle kullanabilecegim önerileriniz ?
Burcinisp88 yaseminyaldiz ben arada tahlil yaptırıp eksikliklerine bakıyorum. Ama arada vitagil tarzı şuruplardan veriyorum. Fakat ara verme şartıyla. D vitamini omega 3 veriyorum kış döneminde de
yaseminyaldiz Burcinisp88 aa evet doğru diyorsunuz bende bi dediğiniz gibi baktırayım değerlerine ama hiç yemiyolar bende eksik kaldıklarını düsünüyorum anne yüregi işte
Burcinisp88 yaseminyaldiz aynen baktırın ama ben baktırsam da baktırmasamda d vitamini ve omega3ü kış boyunca veriyorum. Immun 44 ve ve vitagil olanlardan da arada içiriyorum. Eczacı teyzem o önerdi.
ferideakts biz 1 aydır her sabah oğlumuza arwell kids şurup içiriyoruz.onun dışında uyku saati, beslenmeleri de çok önemli.her ne kadar evde olsalarda biz sürekli dışarı çıkıyoruz ama takviye kullandığımızdan beri içim çok daha rahat.
askinsy Arwell’i ben de öneririm.Eczacımızın tavsiyesi ile kullanmaya başladık bizde.Sebze, meyve hiç yemiyor bizimki bu yüzden ihtiyacı olan vitaminleri bu şekilde karşılıyoruz.