Dry80 bende 18+3 üm bi kaç gün önce doktorumuza gittik o da parlaklık gördüğünü söyledi ama önemli değil hemen hemen her gebelikte oluyor ve geçiyor gayet sağlıklı down sendromunda da görülüyormuş ama parmak kemik sayısı olsun ayaklarının şekli düzgün dedi. Detaylı da tekrar doktorumuz bi bakar dedi bende detaylıyı bekliyorum ama içini ferah tut Allah’ın izniyle geçer 🤲🏻