Emation55 Bende bilmiyorum vallaha dogum gunümde doktorum aradı bebegim makat gelisti 37 haftadaydım gel sezeryan planlaması yapalım dönerse yine bekleriz dedi. Gittim konuştum 39 haftaya sezeryan tarihi aldım, covid testi yaptır assagida dedi gittim yaptirdim, sancın var mı dedi yok dedim gelmişken hadi birde nstye çık bak bakalım dedi oyle gidersin dedi. Bir çıktım sancım 100 son zamanlarım tek gitmeyeyim diye Allahtan annemi aramistım gel diye ama bebegin cantasi evde ve benim yanimda sadece cüzdanım var🤷♀️ Doktorum geldi açıklıgıma baktı 7-8 cm eve gönderemem bebek ters kordon dolanır dedi, hemen acil sezeryana alındım 11 dakikada doğumum bitti odamdaydım. Bebegime yan odamda doğuran bir bayan vardı onun yedej hastane çikışını giydirdik eşyaları gelene kadar sonra kayınpederim getirdi. Hala huyu terstir deli oglumun 2 aylık oldukbilee☺