Selam kızlar aslında son aylara kadar alışveriş yapmayı düşünmüyordum ama bugün hepsiburada takip ettiğim yoyko ultimate travel sistem bebek arabası ve yoyko 8-1 arada park beşik indirimde gördüm ve sipariş ettim. Beşik hakkında kötü yorum yok ama yoyko bebek arabalarına internetten baktığımda hep tekerler dağıldı problemi yaşanmış, ben 1.500 liraya aldığım için sevinirken acaba hata mı yaptım. Diğer markalar çok pahalı olduğu için tercih etmiştim. Sizlerden alan, kullanan var mı ? Veya aldıysanız hangi marka model tercih ettiniz ?