Bsraa34 kimyasal gebelikten 8 ay sonra hamile kaldım ama benim süt hormonum yükselmiş hormon hapindn sonra hamile kaldım size tavsiyem 1-2 Aya olmazsa hormon tahlili yaptırıp değerlerinize baktirmaniz ben bilmiodm 8 ay sonra hastaneye gittim olmadı die. O ay hormon tahlili yapınca sut hormonumun yuksek olduğu öğrendim hormon hapini kullandıgm ay hamile kaldim