Yasmink Estağfirullah olur mu sizi çok iyi anlıyorum , baban suyun fazla erken Doğum filan dediklerinde ben iki gün durmadan ağladım sonra bana doktor dedi ki bu haftalarda bu bişey ifade etmez . Allah’ın izniyle tabi. Dengelenebilecek bir durum inşaAllah . Sakin olun ve araştırın her doktora direk inanmayın ben o bana kötü şeyler diyen doktora direk inandım ağladım günlerce evde depresyona girdim eşim sürekli teselli etmeye çalışıyordu ama bi türlü susmuyordum sonra dedim ki ben napıylrum … hemen diyete başladım dahiliyeyr gittim. Bende daha bütün başladım insuline .. ilk defa. . Nasıl kullanılır onu bile bilmiyorum ama doktorum şöyle demişti ; “ Gebelik şekeri aslında tam bir şeker hastalığı değil. Gebelik haftan ilerledikçe -biiznillah- şeker artışı bekleriz bu doğal seyri. Seninkisi sabah ve öğlen toklukların yüksek bu iki öğün sana 2 doz insülin başlayalım sonra akşama da ekleyeceğim dedi . Geceleri de vurunacaksın ama hemen değil dedi son haftalarda hele daha da yüksek olur bu normal insülin vereceğim dedi “ birçok hastada Allah’ın izniyle gebelik sonrası biten bir durum . Ama gene de bundan sonraki hayatımızda dikkat etmek de yarar var. . Çünkü gerçekten birazcık zormuş şeker hastalığı yani nefis terbiyesi gibi bişey :))) dikkat etmezsek sonuçları daha kötü o yüzden sonucunu düşünüp kendimizi frenleyip elimzden geleni yapacağız.başka çaremiz yokgerisi Allah’tan 🤲🏻 Lütfen sakin olun diyetisyen eşliğinde devam edin inşaAllah düzene girer . Diyetisyene gittiniz mi hiç bu sonuçlar diyetisyene gittikten sonraki sonuçlar mı?