36+2haftalık hamileyim serklajliyim bugün dikisim alındı.Doktor 1 cm açılman var dedi.Ne zamana dogum yaparim sizce? Nstye de girdjm bebek biraz hareketsizdi o yzden yarij tekar gel bugyn biraz canin acıdı o yüzdendir dedi doktor ama şuan hareketli bebeğim.