halimefe2 Busrabayrak54 bilmşyorumkii valla benımde dogum yılbasına sarkıyodu dün gelesi tuttu ve cok sukur medarda yaptım kötü olmus beyhekime gecmesi medardan aşırı memnun kaldım cok ilgili hastane
btlsrkn-04 Busrabayrak54 neden ki aslında güzel gözüküyor beyhekimde yanlış anlamayın ben orda düşünüyordum o yüzden sordum
Busrabayrak54 halimefe2 Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻 Şey sorucam medar da fotoğraf çekimi var sanırım nasıl oluyomuş?
G-elif Bende ilknur hanıma gitmeyi düşünüyordum ama beyhekime asla gitmem doğumu medarda yapmak istiyorum SAMİ KEMİKe gitmeyi düşünüyorm umarım iyidir
Busrabayrak54 btlsrkn-04 beyhekime hiç gitmedim biraz yorumlara dayalı konuşuyorum çok eski ve bebek yoğun bakım yok diye 😕 çok kararsızım
Busrabayrak54 btlsrkn-04 amin 28 hafta oldum hiç doktor değiştiresimde yok ama bilmiyorum vardır bundada bir hayır diyorum
btlsrkn-04 Busrabayrak54 evet insan sürekli doktor değiştirmek istemiyor iyi bir doktor bulmak ta önemli