Mrb güzel anneler , öncelikle hayırlı ramazanlar herkese bugün 39+5 günüm yeni doktordan geldim bu gece sancım gelirse gidicem ama yatışım sabah 8 de odamı ayırttı normal Doğum olucak Allah'ın izniyle sizden dua istiyorum 🙏🏻Yolun sonuna geldik çok duygusallaştım rabbim herkesi bütün bekleyenleri bir avazda kurtarsın Doğum hikayemi yazıcam mutlaka şu anda 3 cm açılmam var bu mübarek gÜnde dualarınızda bana da yer verin 💐💐sevgiyle