MeryemEnes123 silik çizgi filan da yok muydu geç gebelik olabilir benim gebe kaldığım ay çok fazla akıntım vardı hem sıvı beyaz hem kremsi bazen islanirdim wcye giderdim adet oldum diye bı bakardım akıntı böyle böyle devam etti 7 Mayıs’ta adet olmam gerekirken 9 a kadar gecikti o vakit testte göründü sıvı akıntım bitti şuan krem gibi katı beyaz akıntım devam ediyor 37 haftaligiz