Yldzdmrdg canım hiçbir zararı yok. benide böyle 2, 5 sene zararlı diye korkuttular kaynanam falan, 2.5 senedir çocuk olmadı geçen ay bende çekindim rahim filmi megerse iki tüpümde tıkalıymış.Rahim filmi sayesinde açıldı şuan. Geciktirmeden kesinlikle yaptır ve sana tavsiyem bayıltılarak yaptır çünkü benim sağ tüp tamamen tıkalıymış basıncı çok fazla vermiş doktorum. Ve bana dediki narkozsuz olsaydı açamazdık dedi..