momsoon canım hiç bozma morelini 😊 bizim 1 buçuk yıldır gitmedigimiz doktor hastane kalmadı cocuk istiyoruz diye hem benden hem eşimden bir sürü test tahlil istediler bütün doktorlar tüp bebeğe yönlendirdi. Ona bile gittik 😰 en son umudumuzu kaybettik kendimize biraz zaman tanıyalım dedik 3 ay sonra bebisimizin haberini aldık. O yüzden kendini rahat bırak olsun olsun diye hiç sıkıntıya sokma kendini hayırlısıyla olur hiç merak etme daha gelmek istemiyodur belki vakti vardır 😊😊