Epifenomen elcn4139 sleepy göbek bağı oyuntulu kullandım çok rahattı. Bebeğim 2aylık 2 numara kullanıyorum o da göbek bağı oyuntulu
Busbushatun elcn4139 aman hıc gerek yok bezı katlayıp cırtcırtlıyoru zaten gobegın altında kalıyor zaten 1 haftaya dusuyor gobegı
elcn4139 Epifenomen link atarmisniz ben slepy de bulamadimda . birde 1 numara yeni dogan bebeklere kucuk geliyormus kalini kucukmus galiba
Epifenomen elcn4139 https://m.trendyol.com/sleepy/natural-bebek-bezi-ikili-paket-jumbo-1-numara-yeni-dogan-40x2-80-adet-p-41673555?boutiqueId=316796&merchantId=119175&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=pla_shopping_smart_category_fmcg&gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVnVsAGxpNAdjVN7u-cre3muhhOoNTXCPx-ejw6WSuNg0mAQf9n1igRoCFD0QAvD_BwE Evet kalıbı küçük çok almanızı önermem benim bebeğim 2 600 doğduğu için 1 ay boyunca 1 numara kullandım tam 320 adet gitti ama 3 kilo üzeri bebekte 1 numara çok kullanılmaz
Snszasla elcn4139 kilo önemli ama göbek bağından dolayı 1 daha iyi. Ben de 2 numara almıştım bebeğim erken doğdu o yüzden hem büyük geldi hem de göbeğini kapattı o yüzden 1 numarasını aldım