haticaakova Herkese selam arkadaşlar. Bu forumda yeni kayıt oldum ve böyle bir sorum çıktı. Bazı nedenlerden dolayı kendi yumurtalarıyla hamile kalamıyorum. Sizce donör yumurta ile hamile kalabilir miyim? Şansım yüksek mi?
Brcccc haticaakova merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun bu bahsettiğiniz durumu yapan tek bir yer var orası da kıbrıs diye biliyorum ben size nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama tahlil falan neyiniz varsa prof doktor osman develi ile irtibata geçip muayene olduktan sonra size gerekli olan tüm bilgiyi verip yönlendirme yapacağı konusunda yardımcı olmuş olayım Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah dualarım sizinle🙏
guneysmom haticaakova canım biz yurtdışında yaşıyoruz ablamda değil ama eşinde problem vardı donör spermle denediler 3 defa tutmadı tutmayabiliyor yani ki Türkiye de yasal mı bilmiyorum
Eminecengilukuslu haticaakova ben bir kişiden duydum erken menepoza girmiş 23 yaşında bayan çocuğu olmadığı için gürcistandan yumurta alacakmış nasıl bir prosedür var nasıl işlem yapıyorlar bilemiyorum ama bilen birinden duymuştum
afrasil haticaakova Kıbrıs’ta var bu ama Türkiye de yok . Bir yakınınız size yumurtasını verebilir mesela . Ablan vs yada herhangi birisi yada donör yumurta ile olabilir . Zaten tüp bebek gibi dış ortamda embriyo oluşturuluyor galiba tam bilmiyorum
Safisss Türkiye de yasal değil diye biliyorum herhalde yurtdışında yapacaksınız . Tüp bebek tedavisi gördm ama bu konuda hiç bilgim yok, bilgisi olanda çok çıkacağını sanmıyorum.
afrasil haticaakova en iyisi Kıbrıs kolay ulaşılabilir herhangi islem gerekmeyen ben Kıbrıs ta yaşıyorum siz tam olarak ne yaptıracaksnz